Inleiding

Hoofdlijnen

1. Bestuur en organisatie

Dienstverlening
De diensten en of producten waarover inwoners en ondernemers het meeste bellen, mailen of schrijven naar ons als gemeente zijn we aan het digitaliseren. Inmiddels staan er al een aantal eDiensten voor het Sociaal Domein en burgerzaken live, waarbij ook rekening is gehouden met aangescherpte wetgeving. In de loop van het jaar volgen er nog meer eDiensten. Hierbij nemen we ook de onderliggende processen onder de loep en optimaliseren deze en richten deze processen in vanuit inwonersperspectief.

Communicatiestrategie
Aan de hand van onze communicatiestrategie 'Us gesicht' werken we aan het versterken van de verbinding met iedereen die betrokken is bij onze gemeente. Dit doen we aan de hand van de pijlers ‘sichtber, minsklik en werkenber’. De implementatie van de communicatiestrategie vindt de komende periode plaats aan de hand van het uitvoeringsplan.

Deze pagina is gebouwd op 05/28/2025 11:57:27 met de export van 05/28/2025 11:55:16